|
Dobrý den,
potřebujete, aby se na vystavených dokladech tiskly údaje konkrétní osoby (e-mailový kontakt, telefonní číslo), která doklad vystavila? Chcete do vystavovaných faktur vložit naskenované razítko s podpisem? Dnes Vám ukážeme jak na to. Nastavte uživatelské kontakty nebo vložte razítko s podpisem do vystavovaných faktur!V modulu Faktury vydané vyberte v hlavní nabídce – Nástroje – Nastavení modulu – Společná nastavení. Změna jména a hesla uživateleNa stejném místě klikněte na ikonu , vyberte uživatele a stiskněte v nástrojové liště Editace. Pro přístup budete potřebovat heslo správce. Pokud chcete změnit Přihlašovací jméno, klikněte na přihlašovací jméno pravým tlačítkem myši a vyberte Přejmenovat. Do pole Uživatel vyplňte celé jméno a příjmení uživatele. Můžete zde také změnit přístupové heslo uživatele do programu. Vložení loga firmyV nabídce Agenda se přepněte do Centrální správy – Správa agend a vyberete volbu Údaje firmy. Na záložce Logo firmy můžete vložit vlastní logo ve formátu BMP (bude se tisknout na vybraných tiskových sestavách, např. vystavených fakturách). Věříme, že pro Vás byl tento návod užitečný a pokud Vám cokoliv nebylo jasné, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu (hot-line). |
|
Zákaznická podpora (hot-line): 549 437 279 hotline@keloc-software.cz |
KELOC CS, s.r.o., Křižíkova 2987/70b, 612 00 Brno, telefon: 549 437 271 email: obchod@keloc-software.cz, web: www.keloc-software.cz |
Obchod
obchod@keloc-software.cz
(+420) 549 437 271
Hotline – zákaznická podpora
hotline@keloc-software.cz
(+420) 549 437 279