21. 12. 2021
Děkujeme za spolupráci v letošním roce a do nového roku Vám přejeme hodně štěstí, zdraví a spokojenosti.
20. 12. 2021
Přinášíme zákazníkům možnost provozovat naše programy v prostředí Appon.Cloud Česko. Pokud chcete vědět, jak program KelEXPRESS v prostředí Appon.Cloud vypadá, vyzkoušejte si to!
10. 12. 2021
Náš program KelEXPRESS byl zařazen do přehledu Pozoruhodných produktů pro rok 2022.
2. 12. 2021
Poslanci dne 1.12.2021 schválili vládní návrh tzv. izolačky. Podpis prezidenta a vyhlášení ve Sbírce zákonů lze očekávat v druhé polovině prosince. Tato legislativní úprava bude k dispozici v nové verzi našich programů na konci prosince.
19. 10. 2021
Režim jednoho správního místa – One Stop Shop (OSS) slouží k odvodu DPH v ČR u vybraných plnění, která jsou poskytována přeshraničně koncovým spotřebitelům do jiných států EU, a u kterých vzniká dodavateli povinnost odvodu DPH v členském státě spotřebitele. Pro účely OSS jsme v programu rozšířili možnosti již zavedeného Mini One Stop Shopu (MOSS).
24. 9. 2021
Rozšířili jsme portfolio evidence rozpisů plateb (v modulech Banka/Doklady/Zápočty a jiné platby/Platby kartou…) o obsluhu plateb dobírkou ze služby zasilkovna.cz, a to jak v tuzemské měně, tak v EUR.
16. 6. 2021
Od počátku roku 2021 mohou zaměstnanci v kalendářním roce čerpat 1 týden pracovního volna s náhradou mzdy či platu. Aktuální verze našich programů podporuje tuto legislativní úpravu a usnadňuje tak elektronické podání Žádosti o úhradu poskytnuté náhrady mzdy (platu) při pracovním volnu souvisejícím s akcí pro děti a mládež.
15. 6. 2021
V Centrálním modulu jsou k dispozici nové moduly Reklamace a Půjčovna, které jsme vyčlenili z modulu Objednávky a servis. V modulu Objednávky a servis se již tyto moduly a s nimi související volby nenachází.
5. 5. 2021
Období pro poskytování mimořádného příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě (izolačka) je dle zákona 182/2021 Sb. prodlouženo do června 2021.
9. 4. 2021
Dne 7.4.2021 jsme úspěšně dokončili certifikaci pro přímé propojení našich programů s platebními terminály dodávanými společností SONET. Certifikace zahrnuje kompletní portfolio bank obsluhovaných touto společností: Raiffeisen bank, Komerční banka, UniCredit banka CZ, UniCredit banka SK, Poštová banka SK a Všeobecná úverová banka SK.
Obchod
obchod@keloc-software.cz
(+420) 549 437 271
Hotline – zákaznická podpora
hotline@keloc-software.cz
(+420) 549 437 279