10. 12. 2021
Náš program KelEXPRESS byl zařazen do přehledu Pozoruhodných produktů pro rok 2022.
2. 12. 2021
Poslanci dne 1.12.2021 schválili vládní návrh tzv. izolačky. Podpis prezidenta a vyhlášení ve Sbírce zákonů lze očekávat v druhé polovině prosince. Tato legislativní úprava bude k dispozici v nové verzi našich programů na konci prosince.
19. 10. 2021
Režim jednoho správního místa – One Stop Shop (OSS) slouží k odvodu DPH v ČR u vybraných plnění, která jsou poskytována přeshraničně koncovým spotřebitelům do jiných států EU, a u kterých vzniká dodavateli povinnost odvodu DPH v členském státě spotřebitele. Pro účely OSS jsme v programu rozšířili možnosti již zavedeného Mini One Stop Shopu (MOSS).
24. 9. 2021
Rozšířili jsme portfolio evidence rozpisů plateb (v modulech Banka/Doklady/Zápočty a jiné platby/Platby kartou…) o obsluhu plateb dobírkou ze služby zasilkovna.cz, a to jak v tuzemské měně, tak v EUR.
16. 6. 2021
Od počátku roku 2021 mohou zaměstnanci v kalendářním roce čerpat 1 týden pracovního volna s náhradou mzdy či platu. Aktuální verze našich programů podporuje tuto legislativní úpravu a usnadňuje tak elektronické podání Žádosti o úhradu poskytnuté náhrady mzdy (platu) při pracovním volnu souvisejícím s akcí pro děti a mládež.
15. 6. 2021
V Centrálním modulu jsou k dispozici nové moduly Reklamace a Půjčovna, které jsme vyčlenili z modulu Objednávky a servis. V modulu Objednávky a servis se již tyto moduly a s nimi související volby nenachází.
5. 5. 2021
Období pro poskytování mimořádného příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě (izolačka) je dle zákona 182/2021 Sb. prodlouženo do června 2021.
9. 4. 2021
Dne 7.4.2021 jsme úspěšně dokončili certifikaci pro přímé propojení našich programů s platebními terminály dodávanými společností SONET. Certifikace zahrnuje kompletní portfolio bank obsluhovaných touto společností: Raiffeisen bank, Komerční banka, UniCredit banka CZ, UniCredit banka SK, Poštová banka SK a Všeobecná úverová banka SK.
19. 3. 2021
Dne 5. 3. 2021 byl vyhlášen zákon 121/2021 Sb. o mimořádném příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě ve výši až 370 Kč za den k náhradě příjmů zaměstnanců v karanténě či izolaci v období od 1. 3. 2021 do 30. 4. 2021 (tzv. Izolačka). Aktuální verze 2021.03.19 našich programů obsahuje uvedené legislativní změny.
5. 2. 2021
Vzhledem k rostoucímu zájmu o provoz našeho software v cloudu jsme navázali spolupráci se společností Sprinx Systems, a.s. Díky tomu zákazníkům přinášíme možnost provozovat naše programy KelMINI, KelEXPRESS a KelSQL v prostředí cloudu Appon.Cloud Česko.
Obchod
obchod@keloc-software.cz
(+420) 549 437 271
Hotline – zákaznická podpora
hotline@keloc-software.cz
(+420) 549 437 279