13. 4. 2022
Ve dnech 20. – 21. 4. 2022 v naší firmě nebudou fungovat telefony. V této době nás můžete kontaktovat mailem (hotline@keloc-software.cz, obchod@keloc-software.cz) nebo na mobilních číslech 731 339 276, 737 250 194 a 737 250 193. Děkujeme za pochopení.
8. 4. 2022
Od 1. 4. 2022 mají zaměstnavatelé povinnost používat při nástupu zaměstnance do zaměstnání resp. při skončení zaměstnání upravený tiskopis Oznámení o nástupu do zaměstnání – skončení zaměstnání (ONZ_2022). Důvodem úpravy formuláře je nově sběr údajů pro potřeby Úřadu práce ČR při skončení zaměstnání.
4. 3. 2022
Pozorně sledujeme aktuální vývoj protichůdných názorů na výši nezabavitelné částky pro výpočet exekucí v roce 2022. V našem programu při výpočtu exekucí uplatňujeme standardní (nenavýšenou) nezabavitelnou částku vycházející z § 26 zákona č. 117/1995 Sb.
25. 2. 2022
Prosíme naše zákazníky, aby všechny platby směrovali výhradně na náš nový účet: 2502130082/2010.
1. 2. 2022
Na základě požadavků našich zákazníků upravujeme stávající moduly a vytváříme nové. Od 1.2.2022 dochází k některým změnám v ceně našich programů.
1. 2. 2022
Mezi naše oborová řešení jsme nově zařadili program pro evidenci a správu dlouhodobých pronájmů domů, bytů a nebytových prostor (například pro SVJ).
14. 1. 2022
Aktuální verze našich programů 2022.01.14 obsahuje legislativní změny ve zpracování mezd pro rok 2022. Podrobnosti naleznete v popisu nové verze.
3. 1. 2022
Na našem webu si můžete stáhnout návod pro přechod na nový rok v systémech KelSQL, KelEXPRESS, KelMINI a KelSTART.
23. 12. 2021
Dne 23.12.2021 byl vyhlášen zákon 518/2021 Sb. o mimořádném příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě. Tato legislativní úprava je k dispozici v nové verzi našich programů (2021.12.23), podrobnosti naleznete v popisu nové verze.
21. 12. 2021
Děkujeme za spolupráci v letošním roce a do nového roku Vám přejeme hodně štěstí, zdraví a spokojenosti.
Obchod
obchod@keloc-software.cz
(+420) 549 437 271
Hotline – zákaznická podpora
hotline@keloc-software.cz
(+420) 549 437 279