Hotel Plus Hotel Plus

Hotel Plus

Systém pro řízení hotelu s restaurací a kompletní vedení účetní agendy

Balíček Hotel Plus je připraven na míru hoteliérům a dalším provozovatelům ubytovacích zařízení, kteří ocení tyto funkce:

  • zpracování neomezeného množství provozoven
  • kompletní rezervační systém vč. on-line rezervace pokojů přes internet
  • rezervační formulář v různých jazycích lze snadno vložit přímo do vašich stávajících WWW stránek
  • grafický přehled obsazenosti pokojů (barevně odlišené obsazené a rezervované pokoje)
  • komfortní rezervace i neubytovacích zařízení – salónků, bazénů, sportovních aktivit apod.
  • evidence hostů, stravování na pobytu
  • účet lze zaplatit běžným paragonem (hotově nebo kartou) i fakturou
  • tisk dokladů včetně loga a obrázků, tisk lze kdykoliv uživatelsky upravit
  • tisk na speciální paragonové tiskárny
  • propojení s modulem Restaurace umožňuje platbu účtu z restaurace na pokoj nebo hosta hotelu
  • evidence úklidů pokoje provázaná s plánem příjezdů a odjezdů (housekeeping)
  • automatické přičtení rekreačního a ubytovacího poplatku k účtu
  • sledování historie změn pobytů
  • vyhodnocení vytížení hotelu, pokojů, lůžek
  • sestavy evidence hostů, Domovní kniha cizinců pro Policii a měsíční (čtvrtletní) dotazník o hostech pro ČSÚ, přiznání poplatků z ubytovací kapacity
  • podrobné nastavení přístupových práv
  • vystavování faktur
  • EET (Elektronická Evidence Tržeb)
  • propojení s platebními terminály bank
  • a mnohé další...
 

Systém pro vedení hotelu bez kompromisů

Náš hotelový systém umožňuje plnohodnotné propojení s kompletním ekonomickým systémem KelEXPRESS (Fakturami vydanými a přijatými, Pokladnou, Bankou, Účetnictvím, Skladovým hospodářstvím, Restaurací a dalšími moduly). Nabízíme tak komplexní řešení pro Vaši firmu.

Videoukázky naleznete zde.

 

Konfigurace balíčku Hotel Plus

Tento balíček je konfigurován tak, aby umožňoval řízení hotelu s restaurací a kompletní vedení účetní agendy. Uživatelé mají přístup do modulů Účetnictví (do 12.000 dokladů za účetní období), Faktury vydané (do 2.000 faktur za účetní období), Faktury přijaté (do 1.500 faktur za účetní období), Pokladna (do 1.500 pokladních dokladů za účetní období), Banka (do 3.500 položek bankovních výpisů za účetní období), Sklady (do 3.500 dokladů za účetní období), Objednávky (do 1.000 objednávek za účetní období), Hotel (do 500 pobytů za účetní období) a Restaurace (do 30.000 vystavených účtenek za účetní období).

V případě, že nepotřebujete využívat všechny uvedené moduly, potřebujete doplnit další moduly, nebo potřebujete vyšší (neomezenou PROFI verzi) programu, můžete si systém nakonfigurovat podle vlastních představ v ceníku systému KelEXPRESS.

 
Hotel - rezervace online
 
Restaurace - rozložení stolů
 
Hodinové rezervace
 
 

Testovací verze

Náš program Hotel si můžete sami vyzkoušet v hostovaném provozu následujícím způsobem:

  • Z adresy http://aktualizace.keloccs.cz/demo/demoKELOC.exe si stáhněte program a zvolte Spustit. Pro opakované používání si můžete demoKeloc.exe také uložit, například na Vaši plochu.

  • Program se po spuštění přihlásí na plochu vzdáleného serveru, kde jsou k dispozici demoverze programů KelWIN a KelSQL.

  • Spusťte KelSQL, po přihlášení vyberte agendu Testovací restaurace a hotel a spusťte modul Hotel.

  • Nápovědu k programu vyvoláte stiskem klávesy F1. V případě jakýchkoliv nejasností nás však neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.

  • Pro otestování online rezervací můžete odkudkoliv využít odkaz: http://www.keloccs.cz/hotel/hotel.htm. Objednávky se bezprostředně objeví v testovací firmě a můžete s nimi ihned dále pracovat (seznam Rezervace online vlevo nahoře).
  • V noci jsou testovací data automaticky vrácena do výchozí podoby.

  • Po ukončení testování prosím nezapomeňte na odhlášení pomocí ikony Odhlásit.

 

Cena balíčku je uvedena bez DPH, zahrnuje UPGRADE a HOT-LINE.

 

Konfigurace balíčku Hotel Plus

Modul / verze Cena bez DPH
Účetnictví STANDARD 97,50 Kč měsíčně
Faktury přijaté STANDARD 162,50 Kč měsíčně
Faktury vydané STANDARD 162,50 Kč měsíčně
Pokladna STANDARD 65 Kč měsíčně
Banka STANDARD 130 Kč měsíčně
Sklad STANDARD 260 Kč měsíčně
Objednávky STANDARD 97,50 Kč měsíčně
Hotel STANDARD 195 Kč měsíčně
Restaurace STANDARD 195 Kč měsíčně
CENA BALÍČKU bez DPH 1 268 Kč měsíčně
Balíček Hotel Plus
zahrnuje tyto moduly
Účetnictví / Daňová evidence
Centrální evidence účetních dat z ostatních modulů, tvorba účetních výkazů, evidence DPH. Více
Faktury přijaté
Evidence došlých faktur, evidence leasingů. Více
Faktury vydané
Vystavování a evidence faktur, hromadné generování opakujících se faktur. Více
Pokladna
Vedení libovolného počtu pokladen v různých měnách. Více
Banka
Vedení libovolného počtu bankovních účtů v různých měnách, načtení el. výpisů z banky. Více
Sklady
Evidence skladových zásob, tvorba inventur. Více
Objednávky a zakázky
Evidence přijatých a vystavených objednávek Více
Hotel
kompletní rezervační hotelový systém Více
Restaurace
Kompletní program pro restaurace Více
Balíček Hotel Plus
můžete doplnit o tyto moduly
Evidence majetku
Evidence dlouhodobého a drobného majetku. Více
Mzdy a personalistika
Kompletní zpracování mzdové agendy dle aktuálně platné legislativy. Více
Cesty
Zpracování Knihy jízd, Evidence PHM apod. Více
Kasa
Přímý prodej ze skladu na paragon, platba hotově nebo platebními kartami. Více
Docházka
Zpracování docházky Více
Informace k objednávce: