nabídky / poptávky s variantami položek nebo dokladů
objednávky v Kč či v cizí měně
lze používat stavy objednávek (např. založená, potvrzená, vydaná, fakturovaná …), při změně stavu je možné automaticky posílat mail nebo přiřadit úkol
přístupová práva dle uživatelů na řady, stavy, střediska, akce, zakázky či sklady
potvrzování objednávek / žádanek dle rozpočtu
filtrování objednávek v mřížce nebo v sestavách
vkládání objednávek do faktur, paragonů či skladových dokladů (celé, ručně vybírané nebo navržené podle stavu na skladě)
informace o možnosti dodání objednávky (zboží je skladem; je objednáno, ale nedodáno; neobjednáno; nevyrobeno …)
dle stavu skladu lze snadno zjistit, co lze vyexpedovat / vyfakturovat (zcela či částečně)
generování objednávek dle dodavatelů podle aktuálního stavu skladu a objednávek odběratelů včetně přepočtu na balení. Do výpočtu lze zahrnout i minimální / maximální stavy zásob, obrátkovost zboží apod.
podpora atributů / výrobních čísel / velikostí
generování objednávek s rozpadem dle kusovníku a stavu skladem
výdej materiálu dle zadaných položek v objednávce a dle kusovníku
načítání objednávek z eshopů (od různých dodavatelů) online / offline
podpora EDI
tisk objednávek včetně obrázků zboží
zasílání příloh z objednávky / skladových karet / výrobků pomocí mailu (nebo při větší velikosti příloh přes FTP nebo uschovna.cz)
členění objednávek do zakázek, podpora SPP (strukturované prvky projektu) a rozpočtů pro investora
podpora vlastních definovaných parametrů pro hlavičku nebo položky objednávky