Servis je částí modulu Objednávky a servis. Je určen zejména pro reklamační servis a autoservis.
Reklamační servis:
- správa zakázek a tvorba zakázkových listů
- plánování zakázek
- číselník náhradních dílů, zařízení a prací
- harmonogram prací
- přehled oprav a jiné speciální sestavy
Autoservis
- příjem zakázek s automatickým předvyplněním údajů o vozidle v případě, že vůz již autoservis navštívil
- kompletní informace o průběhu servisu (popis závad, vyjádření technika)
- možnost zadání vlastních parametrů k identifikaci vozidla
- přidělování náhradních dílů z číselníku přímo k zakázce (propojení s modulem Sklad)
- automatické vystavování výdejek ze skladu
- možnost přidělení zakázky konkrétnímu mechanikovi nebo oddělení
- vystavování faktur nebo paragonů přímo ze zakázky
- sklad pneumatik – vhodný pro autoservis, který zákazníkům poskytuje službu uskladnění pneumatik mimo sezónu
- a mnohé další…