Menu

Restaurace

Program usnadňuje řízení běžného provozu restaurace: tvorbu účtů ke stolu nebo na zákazníka, automatické posílání objednávek z restaurace do kuchyně nebo sledování skladu kuchyně i restaurace. Intuitivní ovládání systému vynikne při využití dotykové obrazovky.

Programový balíček je sestavený z vybraných modulů účetního software KelEXPRESS. Můžete ho používat samostatně nebo využít výhod plynoucích z propojení s ostatními moduly systému KelEXPRESS. Systém nabízíme k užívání za cenu pravidelného měsíčního poplatku podle rozsahu poskytované licence. Platíte jenom to, co opravdu potřebujete, bez vysoké počáteční investice. Po celou dobu máte k dispozici zdarma všechny aktualizace systému a bezplatnou hotline. Software i data jsou umístěna na Vašem serveru, nejedná se tedy o cloudové řešení.

Konfiguraci balíčku si můžete upravit podle svých potřeb. Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat – rádi Vám poradíme.

Konfigurace a objednávka Chci vědět více Účetní software KelEXPRESS

Některé z funkcí programu:

  • uspořádání stolů v software přímo podle rozložení stolů v restauraci
  • ovládání pomocí dotykové obrazovky
  • tvorba účtů ke stolu nebo přímo na zákazníka (vč. otevřených účtů pro štamgasty)
  • možnost plateb kartou, hotově nebo na fakturu
  • možnost provázání s modulem Hotel (platby na pokoj, …)
  • tisk dokladů včetně loga a obrázků nebo na speciální paragonové tiskárně
  • číselník receptur, sledování skladu kuchyně a restaurace
  • automatické posílání objednávek z restaurace do kuchyně a tisk bonů
  • EET (Elektronická Evidence Tržeb)

Balíček je konfigurován pro řízení provozu menší restaurace. Umožňuje napojení na běžně používané vybavení (hardware): dotykové displeje, tiskárny paragonů, pokladní zásuvky apod.

Poznámka: Hardware není součástí dodávky balíčku Restaurace. Lze jej běžně zakoupit u specializovaných dodavatelů.

Účetní software KelEXPRESS poroste s Vámi

  • Rozšíření funkčnosti – balíček lze snadno rozšířit o další moduly z nabídky systému KelEXPRESS.
  • Zpracování většího počtu dokladů –  pokud budete potřebovat v některém modulu zpracovávat více dokladů v jednom účetním období, můžete u něho jednoduše přejít na vyšší verzi STANDARD nebo PROFI.
  • Zvětšení počtu uživatelů – pokud potřebujete, aby v některém modulu pracovalo současně více uživatelů, změníte u něho počet licencí.

Výhody pořízení formou pravidelných plateb:

  • možnost užívání systému bez nutnosti velké počáteční investice
  • užívané moduly i počet licencí lze pružně upravovat podle aktuálních potřeb (např. při zeštíhlování nebo rozšiřování firmy)
  • po účetní stránce se software chová jako služba (nákladová položka) – ušetříte si práci s jeho zařazováním do majetku, zhodnocováním, odpisováním a vyřazováním
  • po celou dobu užívání jsou k dispozici všechny nové verze programu zdarma
  • v ceně je zahrnuto poskytování bezplatné podpory (hot-line)
  • platit můžete měsíčně, čtvrtletně, pololetně nebo ročně

Systém KelEXPRESS neustále aktualizujeme dle platné legislativy a rozšiřujeme jeho funkcionalitu ve spolupráci s uživateli.

Potřebujete více informací?

  • Způsob licencování, systémové požadavky a další informace najdete v popisu Účetního software KelEXPRESS.
  • Funkčnost systému je popsána v jednotlivých modulech (viz níže).
Konfigurace a objednávka Chci vědět více Účetní software KelEXPRESS

Konfigurace balíčku

Balíček Restaurace zahrnuje moduly:

Balíček můžete doplnit o tyto moduly:

Fiza   Microsoft